تماس با ما

  • تلفن21-2260-2917
  • ایمیل پشتیبانی:info@holooweb.ir
  • بخش فروش:hoolooweb@gmail.com

بستن

پشتیبانی

استراتژی سئو و شکست آن در گوگل

  • 9
    سپتامبر

استراتژی سئو و شکست آن در گوگل

تخصص ما

طراحی سایت،طراحی سایت حرفه ای ، طراحی سایت داینامیک ، طراحی سایت استاتیک ، طراحی سایت فلش ، طراحی صفحات وب ، سئو حرفه ای,سئوی حرفه ای، طراحی پرتال(پورتال) ،وب هاستینگ،میزبانی وب،ثبت دامنه، طراحی فروشگاه اینترنتی ، تبلیغات گوگل و بهینه سازی سایت است.

 

استراتژی سئو و شکست آن در گوگل

استراتژی سئو و شکست آن در گوگل

 

چرا استراتژی سئوی شما در گوگل شکست می خورد؟

تیم تخصصی هلو وب جلو.ی این شکست را به راحتی برای وب سایت شما میگیرد.

گوگل هنوز هم یکی از محبوترین موتور‌های جستجوگرست و این باعث می‌شود که هر وب ‌سایتی برنامه‌ایی برای رقابت در این موتورجستجوگر داشته باشد. اما چرا تنها ۵٪ از این وب‌سایت‌ها موفق به حضور واقعی در این رقابت می‌شوند؟ و  قصد دارم در این مطلب  به این پبردازم که چرا استراتژی‌های شما برای رقابت در گوگل با شکست مواجه می‌شود.

کیفیت را نادیده ‌نگیرید-کیفیت در همه زمینه ها مهم است – تیم طراحی سایت و بهینه سازی وب سایت هلو، وب سایت شمارا در گزید A در همه زمینه ها تحویل میدهد.

چند وقت پیش مطلبی  خواندم  در مورد سئو در این مطلب گفته شده بود که اگر می‌خواهید ترافیک شما قابل قبول باشد بایدتلاش کنید حداقل ۳۰۰ لینک ایندکس شده داشته باشید

این مطلب درست است اما گاها وب سایت ها فراموش می کنند که برای  رسیدن به این منظور باید محتوای با کیفیت تولید کرده باشند. در واقع گوگل بیش از اینکه به تعداد محتواهای تولید شده از طرف شما اهمیت بدهد به این فکر می‌کند که آیا این محتوا مناسب و پاسخگوی نیاز کاربران هست یا نه؟

در ادامه باید ذکر کنم تولید محتوا تخصصی کار اصلا دشواری نیست فقط کافی است خود شرکت اقدام به تهیه مطلب نماید.

جستجو کنندگان در واقع مشتریان گوگل هستند

دلیل اصلی برای کاهش توجه به کیفیت محتوا این است که اغلب مدیران فراموش می‌کنند که جستجو کنندگان کلیدواژهها در واقع کاربران خود گوگل هستند و نه وب سایت آنها. در واقع این کاربران در حال استفاده از سرویس جستجوی گوگل هستند و مشتری گوگل به حساب می‌آیند. بهترین استراتژی سئو این است که محتوای ارزشمند تولید شود باید با این دید نگاه کردچون جستجو کنندگان مشتریان گوگل هستند یعنی گوگل به اولین چیزی که اهمیت می‌دهد رضایت آنهاست و نه شما. یعنی اگر شما مطلب بی‌کیفیتی تولید کرده باشید در واقع شما یکی از عوامل شکست گوگل به حساب میایید. پس اگر فکر کنید که باز هم شما را در صفحه اول جستجو نمایش می دهد سخت در اشتباهید . با این تفاسیر بهترین استراتژی سئو این است که محتوای با ارزش تولید کنید

ورود مشتریان را به وب سایت پایان ماجرا ندانید

فرض کنیم شما محتوایی تولید کرده‌ایید و گوگل هم مدتی است که آن را در صدر نشان می‌دهد. اشتباهی که اینجا ممکن است مرتکب شوید این است که فکر کنید همین که کاربران روی لینک شما کلیک می‌کنند و به وب‌سایت‌تان وارد شوند، پس ماجرای سئو و بهینه سازی سایت تان نیز تمام شده است .

برای گوگل بسیاراهمیت دارد که آیا کاربران به نتایج دلخواه خود می رسند یا نه ؟

اما درواقع ورود کاربر به وب سایت یعنی شروع مرحله دوم سئو. جایی که حالا باید با یک محتوای مناسب و ساختار درست و صحیح به کاربر کمک کنید تا به هدفهای خود برسد. چون برای گوگل بسیار مهم است که آیا کاربران به نتایج دلخواه خود می رسند یا نه؟

سوالهایی که اینجا مطرح می شود ؟

اینکه کاربر با ورود به یک صفحه،‌ از همان صفحه خارج می‌شود؟

– چه مدت در آن صفحه می‌ماند؟

– آیا مدت حضور کاربر در یک صفحه متعارف است؟

-آیا کاربر با آن صفحه ارتباط و تعامل برقرار می کند؟

-به هیچ یک از درخواست های شما پاسخ می‌دهد؟

و سوالاتی از این قبیل که همه نشان دهنده این است که کاربر به چیزی که می‌خواهد رسیده یا نه؟

نتیجه گیری

با اینکه اغلب سئو ( بهینه سازی وب سایت ) خیلی ساده‌تر از آن چیزی است که ما فکر می کنیم، اما این اصلا به این معنی نمی باشد  که همه می‌توانند در انجام دادن آن موفق باشند. بهترین استراتژی سئو این است که محتوای با ارزش تولید کنید. محتوای با ارزش یعنی محتوایی که کاربران را به نتیجه دلخواه شان برساند و نکته کلیدی که نباید فراموش کنید این است که جستجو کنندگان در واقع مشتریان گوگل هستند و برای گوگل بسیار مهم است آنها را به وب سایت‌هایی هدایت کند که به کاربران اهمیت بیشتری می دهند .

Comments are closed.